Handlekurv


Handlekurven er tom

0,-

Betingelser & vilkår

Betingelser og vilkår for returer og klager på varer kjøpt på www.oxholm.no 

Pris, sending og betaling 

Alle priser er i Norske Kroner og prisen inkluderer 25% moms hvis du bor i Norge. Før du gjennomfører kjøpet vil du bli informert om totalkostnaden, som inkluderer alt relateret til ditt kjøpt. 

Vi forbeholder oss retten til å korrigere skrive- og regnefeil når det gjelderpris og informasjon angående produkter og tjenester i nettbutikken. Vi opplyser også om at farger kan oppfattes annerledes på bilder enn i realiteten, da nyansene ikke kan komme tydelig nok frem.

Sendinger i Norge 

Alle sendinger, uansett pris, blir sendt med Posten/Bring med sporing. Vi pakker og sender bestillinger fortløpende alle arbeidsdager. Etter at vi har sendt bestillingen din tar det vanligvis 1-3 virkedager før den ankommer hos deg, avhengig av distansen. Alle sendinger blir sendt fra Oslo.

Sendinger utenfor Norge

Vennligst vær oppmerksom på at internasjonale kunder kan bli pålagt toll og moms. Vennligst sjekk med regelverket for ditt land. OXHOLM har ingen kontroll eller ansvar i forhold til toll og moms. Når pakken ankommer sin destinasjon er mottakeren av varen ansvarlig for betaling av moms og toll.

Betaling

Norske kunder kan velge å betale med kort eller faktura via Klarna. Vi ønsker at du skal føle deg trygg når du handler hos oss, og det er derfor vi jobber med de største leverandørene innen betalingsløsninger. OXHOLM godtar de fleste vanlige debit og kredittkortene; VISA og Mastercard og alle kort tilhørende disse. Kunder utenfor Norge kan betale via Paypal.

Returer, bytting og klager

Vi håper du vil bli svært fornøyd med dine nye skatter fra OXHOLM. Hvis du har spørsmål eller ønsker assistanse før du gjennomfører ditt kjøp er vi tilgjenglig på shop@oxholm.no

Hvis du ønsker å bytte varen i en annen størrelse eller et annet produkt, vennligst bestill ønsket vare og returner den andre.

Hvis du ønsker å returnere en vare, vil vi refudere deg for varen så lenge den er returnert innen 14 dager i samme tilstand som du mottok varen; ubrukt, uten lukt og med alle lapper på. 

Med sendingen vil du motta et returskjema. Fyll ut dette skjemaet og send det tilbake til oss sammen med varen. Vi følger norsk lov, som tilsier at varen må være returnert til oss innen 14 dager etter at du mottok den. 

Vennligst kontakt oss på shop@oxholm.no hvis du mot formodning ikke mottok angrerettsskjema med sendingen.

Vennligst merk at vi ikke tar ullundertøy og annen form for undertøy/badetøy i retur.

Når du returnerer en vare står du selv ansvarlig for frakt og kostnader relatert det til. Du står ansvarlig for at varen kommer seg trygt og helt frem til oss. Vi anbefaler derfor at du sender varen med sporing.

Hvis du skulle motta en vare som ikke lever opp til forventningene ber vi deg om å kontakte oss på shop@oxholm.no. I følge den norske salgsloven, må du informere oss innen rimelighetens tid. Send oss en e-mail med en kort beskrivelse av skaden/feilen og legg med et bilde. 

Hvis du har andre spørsmål vil vi gjerne hjelpe deg. Vi er primært tilgjengelig på mail, men du kan også ringe eller sende tekstmelding til en av butikkene. Vi svarer så fort som mulig innen butikkens åpningstider. 

shop@oxholm.no

Oxholm     Lambertseter senter    +47 952 88 532

Oxholm     Byporten Shopping     +47 971 56 563

 

Personlig informasjon

OXHOLM behandler all personlig informasjon i tråd med loven for personlig informasjon. Informasjon som kan knyttes til deg som person vil aldri bli delt med andre virksomheter eller eksterne registere.