Handlekurv


Handlekurven er tom

0,-

0

Betingelser & vilkår

PARTENE

Alle kjøp fra www.oxholm.no er inngått mellom deg som kunde og firma OXMEI AS, med organisasjonsnummer 912434060. 

Vi kan kontaktes på e-post: shop@oxholm.no eller telefon: 0047 95288532.

SENDINGER I NORGE

Alle priser er oppgitt i norske kroner og prisen inkluderer 25% moms hvis du bor i Norge. Før du gjennomfører kjøpet vil du bli informert om totalkostnaden, som inkluderer alt relateret til ditt kjøp.

Vi forbeholder oss retten til å korrigere skrive- og regnefeil når det gjelder pris og informasjon angående produkter og tjenester i nettbutikken. Vi opplyser også om at farger kan oppfattes annerledes på bilder enn i realiteten, da nyansene ofte ikke er like tydelige på bilder.

SENDINGER I NORGE

Alle sendinger, uansett pris, blir sendt med Posten/Bring med sporing. Vi pakker og sender bestillinger fortløpende alle arbeidsdager. Etter at vi har sendt bestillingen din tar det vanligvis 2-5 virkedager før den ankommer hos deg, avhengig av distansen. Alle varer blir sendt fra Oslo.

Varen anses som levert når kjøperen eller dennes representant har overtatt tingen.

SENDINGER UTENFOR NORGE

Vennligst vær oppmerksom på at internasjonale kunder kan bli pålagt toll og moms. Vennligst sjekk med regelverket for ditt land. OXHOLM har ingen kontroll eller ansvar for toll og moms i ditt hjemland. Når pakken ankommer sin destinasjon er mottakeren av varen ansvarlig for betaling av moms og toll.

Varen anses som levert når kjøperen eller dennes representant har overtatt tingen. 

BETALING

Norske kunder kan velge å betale med kort eller faktura via Klarna. Vi ønsker at du skal føle deg trygg når du handler hos oss, og det er derfor vi jobber med de største leverandørene innen betalingsløsninger. OXHOLM godtar de fleste vanlige debit og kredittkortene; VISA og Mastercard og alle kort tilhørende disse.

BYTTING OG ANGRERETT/RETURER

Vi håper du vil bli svært fornøyd med dine nye skatter fra OXHOLM. Hvis du har spørsmål eller ønsker assistanse før du gjennomfører ditt kjøp er vi tilgjengelig på shop@oxholm.no.

Hvis du ønsker å bytte varen i en annen størrelse eller et annet produkt, vennligst bestill ønsket vare og returner den andre.

Ved kjøp av varer i vår nettbutikk kan du i henhold til norsk lov benytte deg av angreretten. Angrerettsskjema har du mottatt på e-post samtidig som vi aksepterte bestillingen din. Fyll ut dette skjemaet og send det tilbake til oss sammen med varen. Du har 14 dagers angrefrist og denne starter å løpe fra dagen etter du mottok varen(e). Vennligst kontakt oss på shop@oxholm.no hvis du mot formodning ikke har mottatt angrerettsskjema. For å få refundert kjøpesummen må varen være i samme stand som når du mottok den - ubrukt, uten lukt og flekker og med alle lapper og tagger intakt.

Vennligst merk at vi ikke tar ullundertøy og annen form for undertøy/badetøy i retur.

Når du returnerer en vare står du selv ansvarlig for frakt og kostnader relatert til dette. Du står ansvarlig for at varen kommer trygt frem til oss i samme stand som den var da du mottok den. Vi anbefaler derfor at du sender varen med sporing.

Dersom du returnerer varer til oss utenfor angrerettens frister, vil vi sende den tilbake til deg mot et gebyr på 100 kr for frakt og merarbeid.

REKLAMASJON/MANGEL VED VAREN

Hvis det foreligger en mangel ved varen må du som kjøper innen rimelig tid etter at den ble oppdaget eller burde ha blitt oppdaget, gi oss melding om at du vil påberope deg mangelen. Innen rimelig tid er alltid tids nok hvis det er innenfor 2 måneder etter mangelen ble oppdaget eller burde ha blitt oppdaget. Reklamasjon kan senest skje to år etter at du som kjøper overtok varen. Dersom varen er ment å vare vesentlig lenger enn to år, er reklamasjonsfristen fem år. Henvendelser knyttet til reklamsjoner skal sendes til shop@oxholm.no.

KONFLIKTLØSNING

Skulle det oppstå uenighet må klager rettes til oss innen rimelig tid. Vi forsøker å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes kan du ta kontakt med Forbrukerrådet for mekling. Forbrukerrådet er tilgjengelig på telefon 23 40 05 00 eller www.forbrukerradet.no.

Hvis du har andre spørsmål vil vi gjerne hjelpe deg. Vi er primært tilgjengelig på mail, men du kan også ringe eller sende tekstmelding til butikken. Vi svarer så fort som mulig innen butikkens åpningstid, fra 10-21 på hverdager og 10-19 på lørdager.

Organisasjonsnummer: 912434060 med firmanavn OXMEI AS

E-post: shop@oxholm.no

Telefon OXHOLM Lambertseter senter: +47 952 88 532

PERSONLIG INFORMASJON

OXHOLM behandler all personlig informasjon i tråd med loven for personlig informasjon. Informasjon som kan knyttes til deg som person vil aldri bli delt med andre virksomheter eller eksterne registre.